Followers

Wednesday, January 16, 2008

name kwan yg slalu cOmmnt kat fster..

name name kat bawah nie adalah owng yang slalu bg cOmment kat sy!!

heheh..
prEtTy aND ugLy
?mArshmaLLow?
anuaR
sApPhiRe
dReaMIngGGG
mah
c0uNtdraX
SlumberGurlz
k y r a shumey
dORayaKiii
Syaoran
Harushard
NiEnA
?mArshmaLLow?
?amrina?cutey?
Opel Scofield
sHariFaH LiYanA
DrAcO aNiS
Norliyana
kRiS_kRisTaL
Baby k y r a
irdauh
A L O N E
sUpEr
A r r y n a
ridzuan
?zaRa?
y0y0y0
FaHmi
RED LC 6838

~actually!!!..i'm very bOred..huk3...

nanannannana!!!!!...

bowink2..huk3..

Saturday, January 12, 2008

sukan lak skali skale...huhhuu

Asalamualaikum!!!...

emmm..hari nie nak cite sikit pasal sukan...Haha.. owh..ye xyer...

Lepas abish skolah nie,xder keje lain la...Duk umah,makan tido..makan..tdo...huhhuuu...

tapi skali skale bersukan gak ekk...Hehhe...Baru2 nie ade la main satu permainan(badminton) hahha...beshh...

hafiz hashim

hehh...pagi tadi ade game ngan kazen(ayuni),awal pagi dah fight!! tapi xpuas hati lagi cOz xjauh beza (15-12,15-14,15-14) huhh..betoi2 xpuas ati...walaupun menang..hahha.. emmm...xpe2...bsok mgkin ade game lagi...jage la hang yuni..hahah...ambe akan kalahkan hang 15-1 hahah...thats all for today..bye!!

aizatul akmal

Friday, January 11, 2008

pu3ku sayang

Asalamualikum!!


humm..nie nak cite siket nie...mase aku frm5 tahun lepas, ade la pinjan cd nasyid ngan sOrang student nie...(zulhusni a.k.a jOe).Tetibe lak terdengar la plak  lagu Puteriku Sayang(hijjaz)...Emmm...nak dijadikan cite la kan,aku minat wOo denga lagu nie..hahha...sayup2 masuk dalam jiwa...xcaye dengar la...Ehh...


hayati jugak lirik die...Ohh yer..bagi kaum Hawa, meh sini nak nasihat siket.."Malu mu makhota yang tidak perlukan singgahsana,tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama,tiada siapa yang akan boleh merampasnya,melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri"..ahaa..ingat tu...Opz..lupe lak..,emm...jOe..sOri xpulangkan lagi cd 2..hehhe..lupe la..


 hijjaz



aduhai puteriku sayang.. aduhai puteriku sayang.. puteriku sayang.. uuuuuuhhhhh


Lembut mu tak bererti kau mudah dijual beli
Kau mampu menyaingi lelaki dalam berbakti
Lembut bukan hiasan bukan jua kebanggaan
Tapi kau sayap kiri pada suami yang sejati

Disebalik bersih wajah mu disebalik tabir dirimu
Ada rahsia agung tersembunyi dalam diri
Itulah sekeping hati yang takut pada Ilahi
Berpegang pada janji yang mengabdikan diri

aduhai puteriku sayang.. aduhai puteriku sayang.. puteriku sayang..

Malu mu makhota yang tidak perlukan singgahsana
tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama
Tiada siapa yang akan boleh merampasnya
Melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

Ketegasan mu umpama benteng negara dan agama
Dari dirobohkan dan jua dari dibinasakannya
Wahai puteriku sayang kau bunga terpelihara
Mahligai syurga itulah tempatnya

aduhai puteri ku sayang, kau bunga kebanggaan.. aduhai puteriku sayang, kau bunga idaman

Lembut mu tak bererti kau mudah dijual beli
Kau mampu menyaingi lelaki dalam berbakti
Lembut bukan hiasan bukan jua kebanggaan
Tapi kau sayap kiri pada suami yang sejati

Disebalik bersih wajah mu disebalik tabir dirimu
Ada rahsia agung tersembunyi dalam diri
Itulah sekeping hati yang takut pada Ilahi
Berpegang pada janji yang mengabdikan diri

aduhai puteriku sayang.. aduhai puteriku sayang.. puteriku sayang..

Malu mu makhota yang tidak perlukan singgahsana
tetapi ia berkuasa menjaga diri dan nama
Tiada siapa yang akan boleh merampasnya
Melainkan kau sendiri yang pergi menyerah diri

Ketegasan mu umpama benteng negara dan agama
Dari dirobohkan dan jua dari dibinasakannya
Wahai puteriku sayang kau bunga terpelihara
Mahligai syurga itulah tempatnya

aizatul

Monday, January 7, 2008

alif aziz..sayang sayang

Actually aku suka gak lagu ni..first time dgr
terus jatuh cinta..hiihii...Lagu dah la besh...Owang pun kiut..hehhe...meh hayati lirik die...

alif aziz

Aliff Aziz - Sayang Sayang

Masaku teringat akan dirimu
Ada sesuatu begitu mengganggu
Diam-diam aku menyukaimu
Bermimpi bila kau jadi milikku

Jauh di dasar hatiku
Inginku ku teriak…
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang

Aku tahu akan sulit bagiku
Mencari-cari pengganti dirimu
Tapi bagi lelaki macam aku
Tak mau berakhir kerna begitu

Jauh di dasar hatiku
Inginku teriak
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Dan bukan gayaku rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang

Tak mungkin, tak mungkin
Aku menyerah hanya kerna tak dapatkan kamu
Meski jauh di dasar hatiku
Ingin ku teriak
Aku cinta kamu!

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus cerita berakhir tak senang

Sayang, sayang, sayang
Kamu dah berpunya
Tertutup sudah bagiku kesempatan

Dan bukan gayaku
Rebut pacar orang
Meski hati tulus
Cerita berakhir tak senang,
Cerita berakhir tak senang

Tuesday, January 1, 2008

Jamuan akhir tahun 5sh

Asalamualaikum...

nie nak cite siket kisah jamuan akhir tahun 5sains hayat SMKSED...hehhe...

aduhh...tak ingat la brape haribulan..hehhe...sori...tp sebelum exam SPM la...

windu gler kat dieorang nie...hehhe... Hum... ramai juga la cikgu yang kiteorang jemput..

pengetua(Mohd Fauzi b.Ismail),HEM,PK1,Guru2 yang mengajar n our boss Puan Zaleha Muda..hehhe...mish her very much...hehhe

liyana...

atas nie gambar boss ngan liyana...my besh fren..hehhe..mish her so muccchhhh...

besh2..hehhe lazat...wow

jamuan nie start pukul 12.30(kalo xsilap la..)...yummmy...tgok kek 2...hingga menjilat jari..hehhe

berebut nak nyanyi

Hahh...time nie la yang besh nie..hehhe...Bebudak kat atas nie berebut nak nyanyi lagu Kau Ilhamku,Man Bai..hehhe...Tunjuk bakat la kOnon..hehhe...Dieorg nie dah nak abish skola baru nak tunjuk bakat..isk2...

=)

time 2 snap..hehhe...Farid la yang jadi mangsa..hehhe...kiri(ada,teah,farliana,aizatul(me),yuni,dilah n tean)..

sape suruh tak balik lagi..hahh...kan da kene jadi mangse...kene naik tangga lak 2..hehhe...sOwie Farid...

nyway... mish u all very much....p/s:jierah n yana xde kat sini...mish they them too...