Followers

Thursday, August 26, 2010

kami.the.E412






Alamak....mane piginyer niza???? adees....xmasuk dalam gamba upenye...gamba dya akan menyusur okeii..:)

Saturday, August 21, 2010

burung kertas

nuthink to say...
some bird to display..
wahhaha..mcm panton la plak..





Tuesday, August 17, 2010

Monday, August 16, 2010

kehadiran ke kuliah yang agak teruk

Isk3, ape nak jadi dengan kO ni Nur Aizatul Akmal,
Ibu nge ayah anta kau kat sini suh belaja..
tapi...ape ko dah buat ha???
kO ponteng kelas????

isk3...




huhuhu...semua ni, bukan salah sayer...
shayer bukan sengaje x p scan kad saye..
tapi saye xpenah ponteng tau kelas sayer..
T_T
awat la teknologi skrang nim maju ngat..
waaaaaaaa




Program Masih Ada Yang Sayang
















*part paling besh..hihihi

Saturday, August 14, 2010

U.N.T.I.T.L.E.D





Tak ada sedikit pun sesalku
Tak bertahan dengan setiaku
Walau di akhir jalan
Ku harus melepaskan dirimu

Ternyata tak mampu kau melupa
Dalamnya cintaku yg hebat
Hingga ada alasan bagimu
Tuk tinggalkan setiamu

Demi nama cinta
Telah kupersembahkan hatiku hanya untukmu
Tlah kujaga kejujuran dalam setiap nafasku
Karna demi cinta
Telah kurelakan kecewaku atas ingkarmu
Sebab kumengerti cinta itu tak mesti memiliki

Andai saja bisa kau pahami
Layaknya arti kasih sejati
Karna cinta yg sungguh
Tiada akan pernah mungkin bersyarat

Ternyata tak mampu kau melupa
Dalamnya cintaku yg hebat


Tuesday, August 10, 2010

Selamat Menghayati Bulan Ramadhan..




Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Hingga tak terasa ku berada
Di bulan Ramadhan semula

Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti

Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar
Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan

Selangkah demi selangkah…
Dengan rahmatMu oh Tuhanku…
Ku tempuh jua

Wednesday, August 4, 2010

Realiti Insan


Ku layangkan segala anganku,
kulepaskan semua hayalan jiwaku
Berpijak di bumi yang satu
Memandang tinggi di langit biru
Satu janji di dalam hati
Satu mimpi yang akan ku rai
Harapan ku dalam hidup ini
Ku ingin menggapai cita dan cinta
Ini bukanlah satu mimpi
Atau ilusi dalam jiwa yang sunyi
Ini adalah realiti keyakinan insan yang penuh visi
Satu janji di dalam hati
Satu mimpi yang akan ku rai
Harapan ku dalam hidup ini
Ku ingin menggapai cita dan cinta
Satu satu mimpi di dalam hidup ku ini
Satu satu janji yang ku gapai pasti
Satu satu mimpi di dalam hidup ku ini
Satu satu janji yang ku gapai pasti
Ini bukanlah satu mimpi
Atau ilusi dalam jiwa yang sunyi
Ini adalah reality keyakinan insan yang penuh visi
Satu janji di dalam hati
Satu mimpi yang akan ku rai
Harapan ku dalam hidup ini
Ku ingin memgapai cita dan cinta
Satu satu mimpi di dalam hidup ku ini
Satu satu janji yang ku gapai pasti
Satu satu mimpi di dalam hidup ku ini
Satu satu janji yang ku gapai pasti
==========================================

Tuesday, August 3, 2010

hujung minggu yang agak Bizi...

walopown cuti ari Jumaat,Sabtu n Ahad,
tapi....ujung mingguku juga telah diisi dengan sepenuhnya dengan mengumpul sticker2 kolej..
hahahha

lawak betoi....pantang je tgok memo.*sticker disediakan*..
kompem muka dak E412 ade melekat kat c2..hahha

papepom...
enjoy kat sni..:)





*hari kebajikan KAB*

lappy....

SHAYER NAK LAPPY!!

Huk3..plz give me a lappy..huk3...
Duet x masyuk lagi nim....
huwaaaaaaaa....