Followers

Monday, February 27, 2012

Semester baru

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. Dengan izin Allah, minggu pertama semester 4 telah berjaya diharungi oleh ku..
Walaupun pening mencari kelas di kampus baru, tapi semangat untuk teruskan pelajaran masih membara untuk meningkatkan lagi pengetahuan yang kurang pada diriku..
Semoga Allah memberkati segala apa yang dilakukan oleh ku dan sahabat semua..
:)

------------------------------

Kolej Aminuddin Baki, (KAB) UPSI

Alhamdulillah..dengan izin Allah juga, aku dan sahabat dapat bersama lagi di KAB. Sem ni, Housemate dan Roommate berbeza sikit, tapi tetap enjoy sebab dieorang sporting.. ^^
Sem ni sebilik dengan Ainun. Budak ni mmg ada kimia dengan aku.. huhu..


------------------------------

Kampus Sultan Azlan Shah, UPSI

Kampus ni memang banyak menguji kesabaran. Masa pertama kali jejakkan tayar bas dalam kampus ni, kiteorang dah mula sesat..hihi..nasib baik pergi awal pagi, takda lah menonong nak pergi cari kelas. Sepatutnya kiteorang berhenti di perhentian pertama, tapi dah terlajak ke perhentian kedua.haha..kena patah balik..nasib baik jarak dia tak begitu jauh..fuhh..

------------------------------

Kampus Sultan Abdul Jalil, UPSI

Dah dekat 2 tahun, tapi kedudukan Fakulti masih tak ingat..hihi.. Pertama kali pergi kelas Geografi Malaysia. Tak tau FSK kat mana, haha, rupanya kat makmal Geografi. Mujur ada kawan nak bertanya. kelastu agak mengerikan, tapi apakan daya, kalau tak belajar, tak tau la pengetahuan baru kan??hihi


-----------------------------

Blok B 304, KAB, UPSI

Fiza, Siah, Ainun, Wani, Anis - ni lah keluarga baru aku..
:)

+Dayah -mudak kecik yang tercicir jauh ke blok C..kesian dia..takpe, sem depan kita mintak sekali yer.. :)

----------------------------



Friday, February 10, 2012

Happy Birthday SukaSukiSakan (5 tahun)


Happy Birthday to you,
Happy Birthday to you,
Happy Birthday SukaSukiSakan..
Happy Birthday to you...

happy birthday yang ke 5tahun ye,
dah boleh anta masuk tadika dah ni..
hihi
Semoga panjang umur dan bertambah-tambah kandungan kamu ye belog..
^^

Semoga lepas ni tuan kau rajin menulis belog yer..
Shayunk kat kamu belog..
^^
muwah3...

Monday, February 6, 2012

My Heart Called for You




Translation:
For you, I belong to you
Come, approach, embrace me, I need you
For you, and my soul is in you
Hey love of my life, I will live my whole life for you

Your passion is life
And you are the one who I love his passion
My heart wish was
The most beautiful angel be with him

Oh my heart called you
And wished you to stay to be with me
Oh , after these years, longing and nostalgia
I found you here with me
Oh , hug me to you, you are my lover,
My life is for you
And I will live my whole life for your eyes
And my life is a sacrifice for you
(and my life is in your hands)

Oh my heart called you
And wished you to stay to be with me
Oh, after these years, longing and nostalgia
I found you here with me
Oh, hug me to you, you are my lover
My life is for you
And I will live my whole life for your eyes
And my life is a sacrifice for you
(and my life is in your hands)

What? What do I need?
If you were beside me, with me, always
Tell me, what?
Oh, from a long time ago,
I need a heart which can feel me and I can feel it

Your passion is life
And you are the one who I love his passion
My heart wish was
The most beautiful angel be with him

Oh my heart called you
And wished you to stay to be with me
Oh, after these years, longing and nostalgia
I found you here with me
Oh , hug me to you, you are my lover
My life is for you
And I will live my whole life for your eyes
And my life is a sacrifice for you
(and my life is in your hands)

Oh my heart called you
And wished you to stay to be with me
Oh, after these years, longing and nostalgia
I found you here with me
Oh, hug me to you, you are my lover
My life is for you
And I will live my whole life for your eyes
And my life is a sacrifice for you
(and my life is in your hands)

Sunday, February 5, 2012

Taro dan rambutnya


esok pakai gel ye Taro,
kasi keras sikit rambut tu..
ngeeeeeeeee