Followers

Tuesday, June 28, 2011

Tau tapi tak tau versi ciplak jirah punya tajuk

hahha....
disebabkan hang tak letak tempat mengomen atau pon pape yg menbolehkan saye mengomen atau menerjahnye, so ambe buatla satu entry khas untuk mengomen hang..
ekekeke...

pasal ang punyer pesbuk tu kan,
mase ang da deactivate tukan,
ambe rase macam nok p hack je passwrd hang,
hahaha.. supaye fesbuk ang berfungsi balik...ekekek...
ekpom susoh ambe nak ngupak2, nak ngomen2, nak poke2 kat ang..ekekek

erm..ape agi ekk...
haa.... ingat oh, ambe cop lu jaim...
hahahha...
tata...

"babai jaimmmmm"

Sunday, June 26, 2011

Selamat hari lahir,ibu ^^


Salam Alaik...

bu....
Epi belated buzday...
(25.06.2011)

:)
semoga sentiasa sihat,cergas,dan pintar selalu..

nah...terimalah apam polka dot ni untuk ibu..
ngeeeeeee...

epi buzday. :)


Tuesday, June 14, 2011

14hb.birthday.memancing.





Salam Alaik..

14 jun 2011,
genaplah 54 tahun umur ayah..

Selamat hari lahir diucapkan kepada Ayahande tercinta.
Semoga sihat-sihat selalu..


Hari ni seperti biasa,
kiteorang ke sungai p memancing la..
heheh.
hari-hari dapat ikan sama (ikan duri)
so,mcm biasa, lepaskan balik..heheh


tapi harini ayah dapat ikan lain,
tak tau la ikan ape,
hehe..
Tahniah...
(tapi lepaskan balik)


oklah...
selamat hari lahir ayah..
:)