Followers

Tuesday, March 25, 2014

Sang Perwira Negara

Walau terik matahari membakar,
Walau hujan datang mencurah,
Usaplah keringat yang mengalir membasahi dahimu,
Hiraukan keliling yang mencemuh,
Walau kau disumpah seranah setiap hari,
Jangan menyerah dan jangan pernah mengalah
Kerna kau adalah
SANG PERWIRA NEGARA.
(Khas buat semua warga PDRM ikhlas daipada SSS)

Perghh.. ni firsttime pertama kali Aiza duk ucap mcm ni kat belog..hahaha.
Macam tak pecaya pulak kan?, 
ni kalau geng-geng yang sewaktu dengan Aiza dulu bace entry ni,
kompem kene hentam..
wOhha...

tanpa Aiza sedari,
ramai antara kawan-kawan aiza yang jadi SANG PERWIRA NEGARA.
Uiishh, ramai la, payah bilang dengan jari,
kene guna kalkulator jugak kalau nak kira.. :P

Apa-apa pun,
Selamat Hari Polis yang ke-207 buat semua anggota PDRM di seluruh Malaysia..

Tak lupa kepada 'sahabat baik'
Selamat hari polis wak, ^_^
Lakukan setiap kerja yang awak buat, dengan penuh istiqamah..
Semoga Allah meredhai setiap kerja yang awak lakukan..
Amin.. :)