Followers

Thursday, April 29, 2010

Kau ibarat.....

Kau ibarat gajah....
ku hanya semut merah...
Huaaaaaaaa.....

Wednesday, April 28, 2010

JUSTICE FOR AMINULRASYID

jOin diz group di facebook...



Siapa dia adik Aminulrasyid :
- berumur 15 tahun
- bersekolah di salah sebuah sekolah menengah di Shah Alam
- menurut guru2 dan rakan2 beliau yang ada di dalam group ini, arwah tiada langsung masalah disiplin di sekolah dan aktif dalam bidang sukan hingga menjadi wakil daerah

Apa yang berlaku kepada arwah Adik Aminulrasyid :
- malam kejadian, beliau dan rakan2 keluar rumah bagi menonton perlawanan Chelsea VS Stoke City
- dalam perjalanan pulang, dia jd cemas bila bertembung dgn pihak polis akibat tiada lesen memandu
- ditembak dikepala oleh pihak polis
- rakan2 beliau yang cuba menyelamatkan diri dipijak oleh pihak polis juga
- bila semua dh berlaku, polis mendakwa menjumpai parang dlm bonet kereta
- polis juga mendakwa arwah dan rakan2 penyamun
- polis juga mendakwa diri mereka di ancam
- fakta : antara polis yang menembak sudah berusia 47 tahun dan berpengalaman
- fakta : polis tidak mengikut prosedur yang telah ditetapkan. tiada tembakan ke udara terlebih dahulu.
- fakta : berpuluh2 das tembakan dilepaskan
- fakta : satu tepat mengenai kepala arwah

Bagaimana laporan media pengampu :
- tunjukkan seolah2 arwah jahat dan penyamun
- laporan bercanggah satu sama lain
- laporan yang menyinggung hati keluarga arwah

Apa tindakan kita melalui group ini :
- Benci dengan kekejaman pihak polis dalam kes ini
- Membuka mata rakyat agar sentiasa alert dengan isu rakyat dan bekerjasama menentang kezaliman
- Menunjukkan soladiriti kita bersatu dlm menegakkan keadilan baik yang mati melayu, cina atau india
- Ingin menunjukkan betapa nazaknya institusi kepolisian itu sendiri (ini bukan kes yang pertama), ketua polis negara juga terlibat dgn pelbagai skandal, masih ingat lagi kes anwar bagaimana beliau menjadi saksi palsu, maka tak pelik polis di bawahnya sedemikian
- bagi menyedarkan pihak polis jangan salah guna kuasa
- bagi menyedarkan pihak polis jgn beretorik dgn moto shj - mesra , cekap, amanah, walhal habuk pun takdek
- supaya keadilan dapat di tegakkan dlm kes ini

Dalam undang-undang Islam (QISAS), nyawa akan dibalas dengan nyawa. Dan jika polis ini bersalah, hukuman ditembak di kepala juga wajib dilaksanakan. ALLAHUAKHBAR!!

Tuesday, April 27, 2010

dalam kenangan.....


huwaaaaaa...baby webit yang seko lagi na mati...sob2...
semalam dia mati..
26.04.10..
tyme azan maghrib..huk3...sob3..

tinggal seko je lagi..huk3


Monday, April 26, 2010

baby webit sude lahir..

huhuh...
sowi..lambat update...
komputer kene anta p spital..hahah

pade tarikh 24.04.2010...
petang yang damai tuh,ambe p skolah Seri Dungun.,
ade ujian inventory (MEdsI ngan MUnSyI)
balik tu ade la dalam pukil 5 lebeyh...

merujuk kepada tajuk diatas,hahakz,
ade la budak2 mai main dgan bibah..

tibe-tibe...

"kak....bibah beranok ke?"

hahhh???
jeng2....berlarila aku p umah bibah..hahah


die sedang ligat membuat sarang untuk anak dia..




[keletihan...]


[uri dia b4 dimakan oleh bibah..]

huhuhu..bibah dapat 3 eko anak da....huuhu
but...yang seko lagi mcm dah nazak...

erm...keesokan harinya, yang lemah tu da mati..
huwaaaaaaaa


shian kat dia...huwaaa..

huhuh...muke anak die,sebijik macam dia..huuhuh





hohoh...tomei2...kiut molep..huhuhu

Thursday, April 22, 2010

pelawat..=]



adam haris..=]

pwincess maen ngan bibah..huhuu

coke+ajinomoto

dicOpy paste dari email gue...yana yang anta..thanx yana.=]


DO YOU KNOW ? Coke+Ajinomoto Can be Used To Rape Ladies


I received a news about the recent tactic used to spike girls' drink.

It is a cheap and widely used method.

This method was used in Canny Ong murder.

Rapist uses this method.

Coca-cola+ajinomoto/monosodium glutamate = a medicine which will cause drowsiness and excitement in the victim.


This mixture is poisonous if used too often on the victim.


Please send this to all your female friends, sisters, & your loved ones and ask them to beware.


DO NOT
accept coca-cola or any other drinks from stranger / even
if it is your friend that you are not very close with.


Regards,


Hishamuddin Alias ( ASP )
Jabatan Siasatan Jenayah Berat

IPK
Kuala Lumpur

Thursday, April 15, 2010

Tuesday, April 13, 2010

waiting..=]

i'm waiting 4 a new born..hahahah

bebi webit=]

hahakz..ye dop auuu..

http://emo.huhiho.com

http://emo.huhiho.com

http://emo.huhiho.com

Saturday, April 10, 2010

Always be my baby

We were as one, babe
For a moment in time
And it seemed everlasting
That you would always be mine
Now you want to be free, yeah
So I'm letting you fly
'cause I know in my heart, babe
Our love will never die, no
http://emo.huhiho.com


You'll always be a part of me
I'm part of you indefinitely
Girl, don't you know you can't escape me
Ooh darling, 'cause you'll always be my baby
And we'll linger on
Time can't erase a feeling this strong
No way, you're never gonna shake me
Ooh darling, 'cause you'll always be my baby
http://emo.huhiho.com

I ain't gonna cry, no
And I won't beg you to stay
If you're determined to leave, girl
I will not stand in your way
But inevitably,
You'll be back again
'Cause you know in your heart, babe
Our love will never end, no
http://emo.huhiho.com

You'll always be a part of me
I'm part of you indefinitely
Girl, don't you know you can't escape me
Ooh darling, 'cause you'll always be my baby
And we'll linger on
Time can't erase a feeling this strong
No way, you're never gonna shake me
Ooh darling, 'cause you'll always be my baby
http://emo.huhiho.com

I know that you'll be back, girl
When your days and your nights get a little bit colder, oh, oh
I know that you'll be right back, baby
Oh baby, believe me, it's only a matter of time
http://emo.huhiho.com


You'll always be a part of me
I'm part of you indefinitely
Girl, don't you know you can't escape me
Ooh darling, 'cause you'll always be my baby
And we'll linger on
Time can't erase a feeling this strong
No way, you're never gonna shake me
Ooh darling, 'cause you'll always be my, my baby
http://emo.huhiho.com

(You'll always be a part of me)
You will always be
(I'm part of you indefinitely
(Girl, don't you know you can't escape me)
Ooh darling, 'cause you'll always be my baby
(And we'll linger on)
We will linger on
(Time can't erase a feeling this strong
(No way, you're never gonna shake me
(Ooh darling, 'cause you'll always be my baby)

Always be my baby... http://emo.huhiho.comhttp://emo.huhiho.com

...D.I.A ....

Dia dah ade blOg..=]
http://emo.huhiho.com

harap update sokmo la deyh..;P
http://emo.huhiho.com

Thursday, April 8, 2010

Cinta di Sekolah ^_^


pertama aku melihatmu,
berjalan menuju kelasku (5m),
dan hatiku bertanya siapakah dirimu.

bertanyaku pada temanku.
untuk tahu siapa namamu,
dan dia pun berkata dia pacar temanku (Am__r :p).

andaikan ku dapat,
memutar kembali masa itu..
bertapa indahnya cinta disekolah.
indah....indah...indah..

pulang sekolah aku tunggu
ku siapkan bunga (coklat) untukmu
dengan rasa takut aku menghampiri dirimu..

andaikan ku dapat,
memutar kembali masa itu (2007)..
bertapa indahnya cinta disekolah.
slalu ku rindukan,
apa yang dulu pernah terjadi
bertapa indahnya cinta disekolah (^_^)...

andaikan ku dapat,
memutar kembali masa itu..
bertapa indahnya cinta disekolah.
slalu ku rindukan,
apa yang dulu pernah terjadi
bertapa indahnya cinta disekolah...


ni lirik lagu Cinta di Sekolah drpd mahkota band..
hahha..besh betol lagu niyh...same la plak kisah..hihiih..=P
yang dalam kurungan tuh (__) jangan p tiru lak...hihiih

Tuesday, April 6, 2010

Adik Nur Farliana Fatin, Pelajar Cemerlang SMK Sultan Omar Terima Penghargaan Daripada ADUN Sura

dipetik dari blog pemuda pas...
http://dppkd.wordpress.com/

DUNGUN 20 Mac, Sabtu – Kemaskini : Bermula hari ini, ADUN Sura memulakan jadual penyampaian sumbangan penghargaan kepada para pelajar yang memperolehi kejayaan cemerlang dalam peperiksaan STPM 2009 baru-baru ini.



Adik Nur Farliana Fatin binti Che Yusof sedang menerima sumbangan penghargaan daripada Y.B. Ust Hj Wan Hassan Mohd Ramli

Berbanding peperiksaan sebelum ini – UPSR dan PMR, bilangan dan jumlah pelajar yang cemerlang dalam STPM 2009 adalah lebih kecil.

Adik Nur Farliana Fatin Binti Che Yusof dari Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Omar, merupakan pelajar cemerlang pertama STPM 2009 yang menerima ucapan tahniah serta penghargaan peribadi daripada ADUN Sura, Y.B. Ustaz Haji Wan Hassan Mohd Ramli.

ADUN Sura hadir sendiri menyampaikan penghargaan kepada adik Nur Farliana Fatin di Perumahan Flat Kampung Bijangga, Dungun. Beliau diiringi AJK PAS Cawangan Sungai Buaya.

Sementara itu, penyerahan sumbangan penghargaan kepada adik Syafiqah Nabilla Binti Mohd Safii yang turut tersenarai di antara pelajar cemerlang STPM 2009 DUN Sura juga pelajar dari Sekolah Menengah Kebangsaan Sultan Omar, diwakilkan kepada pihak PAS Cawangan Bukit Chatak 1.

Adik Syafiqah Nabilla dan keluarga kebetulan berada di Kemaman, semasa jadual penyerahan sumbangan tersebut. Beliau berada di dalam senarai di bawah pentadbiran PAS Cawangan Bukit Chatak 1.


p/s: guane skolah SO blake nim??hiihi...

;P...pape pownn tahniah buat semua guru2 form 6 smkso...

trial skolah kite tercorot sekali...

Alhamdulillah...yang betol2 pnyer..kita dapat ranking 1...=]

bangge beto kawan semotor glemer..hihihi