Followers

Monday, November 29, 2010

RENOVATE??? AGAIN???



ades...
rase xbest r plak pakai tmplate dalam blogger ni..
hermm..
perlukan idea untuk mengedit..
ngeh3...
bile perlu diedit???

herm....
bila2 waktu yang terluang la...
ekekek...
muackxxxxxxxx..
jumpe agi pade hari RENOVATE..
ekekkek...

Sunday, November 21, 2010

Wednesday, November 17, 2010

raya oh raya

Salam 'alaik..:)

kabare semua??
waras???
ekekke...ter'tubik' jowo plak...

herm...arini ari raya kan??
ape kate, kite tgok gamba je la ek...
bole x???


















Selamat Hari Raya Aidil Adha

pagi2 raya ni, tetibe ade kesempatan nak tulis belog...
dan dengan kesempatan tu,
saya ingin mengucapkan,
selamat hari raya Aidil Adha buat semua kengkawan,
xlupe juga kpada kawan2 yang berada diperantauan..:)



makan daging kambing dan lembu tu ingat diri sikit...ekekke


muacxxxxxx...
papaii..:)

Tuesday, November 16, 2010

kisah saye dan perot2 saye

salam 'alaik semua...




ekkekke

PAGI semua blogger..:)
pagi yang endah indah perlu didahulukan dengan puji2an keatas-Nya..

okeilah...beralih kepada tajuk diatas,
ekekek (tabiat baru,gelak budak 3suku)

"KISAH SAYA DAN PERUT-PERUT SAYA"

cerita ni ade kaitan sikit je..hihhii...
bukan aper, semenjak balik kampong ni,
berat shayer dah naik.. T_T
sbb...
MyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.ComMyEm0.Com
makanan yang ibO masak besh2 je sume,
ape mintak sume dapat..
ekeekke (jangan amalkan gelak mcm ni tau)

dari selua shayer yang bersaiz 'S' telah bertukar kepada saiz 'XXL'
ekekek..
siyess...xtipo...ekekekek
MyEm0.Com

erm...bukan nak salahkan sesape, tapi shayer nih hah yang xpandai nak kawal pemakanan..
ermm...
kalolah saye bole jadi kurus...(ekekke)

tapi nak buat macam manakan???
untung dapat ibo yang pandai masak...MyEm0.Com
huhhuu..xlupe juge kpade ayah yang membuat keropok lekor,
untung sesangat dapat mereka..:)
MyEm0.Com
weeeeeeeeeeee...
nanti xder la orang mengutuk,
"eishh...kurusnyer...xmakan nasik ker??"
ekeke..
nnt mak bapak plak yang disalahkan..hihi..

xper, nnt balik kolej,
shayer nak tolak segala jenis pelawaan untuk makan..
MyEm0.Com
ekekke..


hahhh..ni satu lagi
mane taknyer shayer nih jadi chomel
rayer aji nih ibo shayer masak SOTO..
eekke...shayer sukerrr..
yum3....:)MyEm0.Com

okei la,setakat ni sahajer....
ibo saye dah panggil dah suh mam..

yum3..
papaii...
muacxxxxxxx...

MyEm0.Com

Saturday, November 6, 2010

ending of PGL

malas nak cakap banyak, coz xder pape yang menarik pown mase bnda ni belangsong...[mood : unhepi]..bnyak sangat yang spOilkan mud amber...pape pown, tahniah buat semua...






fuhhhhhhhhhhhhhh..berhabuk suda belog ini

salam..

eekkekek....lame xmenulis...

untuk pengetahuan semua, saye dah ader kat Dungun dah,
cuti 3 minggu..
fuh...hOOrayyy...

cuti2 ni xder mud plak nak setadi..
ekkekke..

erm...
nak update pasal pe ek???
erm2...
bole bagi idea x??