Followers

Saturday, June 15, 2013

Tamat Semester Enam

Assalamualaikum... Alhamdulillah.. Warghhh akhirnya, selesai juga jawab exam untuk semester ni...
Jadi, dengan rasminya, saya dah habis semester 6...yeaaaahhh...
Korang tak rasa macam skima ke tajuk atas tu?? hik3..

Sekarang ni sedang menghitung hari-hari terakhir duduk kat Tanjung Malim ni...
Menghabiskan sisa-sisa hari yang tinggal.... Yela, lepas ni 6 bulan tak jejak Tanjung Malim...wuuu...mesti rindu (rindu ayam Uncle Bob)..

Lepas ni nak jadi orang Nogori pulak...hehe... Alhamdulillah, pemohonan tempat berpraktikum telah diluluskan... Terima Kasih YaAllah.. Semoga Kau permudahkan urusan ku disana juga...

Erm..dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan beberapa banyak kata untuk semua warga UPSI terutamanya dengan ucapan:


Selamat kembali daripada bercuti, adik-adik diploma...
Selamat berpraktikum, kepada kawan-kawan semester 6....
Selamat bergraduasi, untuk abang dan akak semester 8...
Selamat pulang kerumah buat semua yang tidak disebutkan diatas..
hehehe...


Yeahhh......16hb ni balik kampung halaman...so sekarang ni..moh la kite mengemas ape yang patut... Umah xabis kemas lagi ni... Adoii.... Jum2...

Assalamualaikum...

Tuesday, June 11, 2013

#2 Untitled

Ya Allah, ampunkanlah segala dosa-dosa kami. Ya Fattah, bukakanlah pintu hati kami agar lebih dekatkan diri kami kepadaMu Ya Allah. Jangan lalaikan kami dengan keindahan dunia yang sementara ini. Terbitkan rasa rindu kami kepadaMu Ya Rahman...

Amin....


*HidupterasalebihindahdengankasihsayangMu*

Wednesday, June 5, 2013

#1 - Untitled

Pagi tadi, sedang duduk-duduk sambil makan roti dan sardin, tiba-tiba si Rogayah Junid bertanya kepada si Zaiton Hashim:

Adakah ini CINTA??? 

hahaha.
nak terkeluar balik roti.. :P

Sekian....


I caught myself smiling for no reason


Nasihat seseorang yang telah membuatkan saya kembali senyum setiap hari... :)

"Jaga diri baik-baik ya. Jaga iman, jaga hati, jaga aurat, jaga maruah, jaga perhubungan dengan ALLAH n jaga semuanya.."

:)

InsyaAllah.. ^_^