Followers

Tuesday, March 18, 2008

saLam tErakhir!!!

Assalamualaikum....

Ayah,ibu n pembaca setia blog ku ni..Emm..esok 18hb 3..Kite sempat lagi nak buke blog nie wat kali terakhir sebelum naik bas pegi PLKN..Untuk pengetahuan semua, kite dapat kat Kem Bina Semangat Kuala Kubu Bharu,SelangOr..


Emm..sebelum tu kite da tulis lame dah artikel nie,tp ari nie juz nak kemaskini ngan publish jer..



Sebenarnye,tujuan kite tulis mende nie,kite nak mintak maaf kat ibu,ayah,alOng,angah,kakak.


Kite tau kite banyak buat salah kat semua..I'm really2 sorry,Please 4give me ya!!.



emm..kite nak mintk maaf mlalui lisan,kite malu..^_^....memandangkan kat umah ade teknOlogi,sO,kite tUlis la artikel nie...huuuhuuuu..



hUmm...kite tau!!!,kite bUkan ler anak yang baek,sOb..sOb..butz,kenyataan..kite sbnarnye mmg baek..heheh...Emm..kite slalu jer wat ibu naek hangin..huuu...ayah rilex jer...sOrry Bu!!



kite pOwn tau kite nie malas sejak kite lahir agih..huuh...maaf yer,kite tak bleh jadi macam along angah n kakak..dieoRang lain..kitye lain..


=(



ibu,ayah,kite mintak maaf kalo selama nie kite degil..tak denga kate,malas,xsmacam yang lain..maaf kalo result baru nie xberape memuaskan...


Tp,kite da cube sedaya upaya dah untuk dapat yang terbaik..tp....=(



Kalo lepas nie ibu rindu kat kite,ibu bukak la bLog kite nie..Tolong dOakan keselamatan kite kat sane nnt..Kalo terjadi pape,redha jer..



Kepada kawan2 kite.kite nak mintak maaf dari hujung rambut sampai ujung kaki..Em..jirah,yana,ayuni,ella,izah,fliana,anis,dayah,anuar,yOyO!!,detektive nma,niena,fattah,fahmi,dak2 fOrm 5 s.Hayat 2007..kwan2 bLog,kOmandOtrg,biskutz,sOul,n lain2..Doakan keselamatan kite ekk..kite xkan lupekan kOrang semua..=(



Sesungguhnyer, kite akan sentiasa rindu kat kamO semua..



bai2



0 budak mengomen: