Followers

Monday, June 16, 2008

gadOh!!

Hari tu kita gaduh.
aKu Saya main-main.
kO awk ingat betul-betul
Tak tau nk buat mcmana lg
Lantak kO awk lah



Semlm kita berselisih..
aKu saya buat dunno
kO awak pandang saya
aKu saya buat dunno jugak
Degilnyer aKu saya..



aKu saya nmpk kO awak
aKu saya nk panggil
Tapi kO awak x toleh
Sebab aKu saya panggil kO awak dalam hati
Bodohnya aKu saya..



kO Awak tegur aKu saya
aKu saya buat dunno
Tapi kO awak xtahu happynya aKu saya
aKu Saya dengar kO awak cerita
kO Awak kata dah jatuh cinta
Sedihnyer aKu saya



kO Awak keluar tgk wayang
aKu saya pun,
kO awak keluar dengan dia
aKu saya tengok aje



kO Awak call aKu saya
Mengacau betul.
Tgh tido lah
aKu saya layankan aje
kO swak ckp kO awak dah putus
Saya senyum sampai ke telinga
Tapi kO awak tak nampak
aKu saya cakap..
Kesiannya kO awak..
Hipokritnya aKu saya



Hari ni hari jadi aKu saya
Tapi kO awak luper
aKu saya sedih.
Tapi takpe.kO awak bukannya sesiapa



kO Awak mintak maaf
aKu saya senyum aje
aKu saya kata tak kisah
kO awak belanja tgk national treasure
Isk tak romantik nyer
Tapi best per



aKu saya dapat bunga
Cantik suker sgt
Tapi tak tahu sape pengirimnya
kO Awak nampak
kO Awak terus balik



aKu saya panggil kO awak
Tapi kO awak tak toleh
aKu saya Cuma nak bgtahu
Awak.!!!!!LORI!!!!!!!!!
aKu saya kejar kO awak
kO Awak terus jalan
Saya tolak kO awak.
kO Awak jatuh.
aKu saya nampak lori
Betul-betul depan aKu saya
Kalau ia sempat
aKu saya nak bagitahu.
Awak..SAYA SAYANG AWAK



--------------------------------------------------------------
"ITS BETTER TO LOSE YOUR PRIDE WITH
SOMEONE YOU LOVE RATHER THAN LOSE
SOMEONE THAT YOU LOVE WITH YOUR
USELESS PRIDE
LIFE IS SHORT JUST TELL THEM THAT.
THEY MEAN SOMETHING TO YOU...=)"

1 budak mengomen:

eddyra said...

saya pun sayang juge..