Followers

Tuesday, November 25, 2008

kumbang durjana

kisah nie trjadi tyme puasa baru neyh..
tyme tu malam,dalam kul 1pagi lebeyh..aku ngah syOk2 tidO,tetibe aku dikejutkan dengan kehadiran seekOr anak kumbang masuk kedalam lubang telungaku yg xberapa nak besar neyhh.aku berteriak...

IBUuu!!!!!!!!!!!waaaaaaaaaaaaaaaaaaa......sakit!!.....




tekeja-keja ibu akuh tengOk hape bende..

Aduh!!Aduhh..sAkit..!!tyme tu tuhan je yang tahu betape sakitnyerh telinge ku digigit...dah la kaki die tajam...aduhh..


aku pOwn ketuk2 kepaleku dengan tangan aku..

huhh..kelua jugak akhirnyer...

aik??nape rase lain macam je telinga ni??xdenga la..ades...
waaaaaaa..darahhhh.....telingeku klua darah...adoii..tOlong...



ninOoo..ninOO....aku pOwn g la spital kul satu pagi tu ngan ayah ku..

huhh..sungguh durjana kumbang tu...


N skarang..aku sangat takOt nak tidO kalo xtutup kepale...hha..
sekurang2nya, tutup telinga pakai kapas...huhhh...fobia weii...

2 budak mengomen:

Anonymous said...

hahha...siang ke KABO tuh....yer saloh masok sarang ar tuh...ekpung tlinga hang supe cam srg die kot..sbb tuh die kompius owhhh...wakakakaka...siannn ke mung...ngeh3........

QasehQmal said...

heh...
ngek eyhh...die ingatkan gua kOt..wahhha