Followers

Sabtu, 14 Januari 2012

Hari yang tacim


Dulu, bila kamu susah, saya tolong kamu. bila kamu susah tido, saya teman kamu. Bila kamu luahkan perasaan kamu, saya terima kamu. Bila kamu buat keputusan, saya faham kamu. bila kamu gembira dapat result,kamu bg tau saya. Bila kamu dapat masuk U, kamu kongsi dengan saya.

tapi...

Bila kamu dah sampai U, kamu mula lupakan saya. Bila kamu dah berjaya masa kat U, kamu langsung xcontact saya. Bila saya msg, kamu langssung xbalas. Bila saya tulis kat wall, juz dapat'LIKE' je.


mungkin kamu dah xsudi dah nak kwan ngan saya.. kenape xbuang terus dari friend list? owh..mungkin nnt lepas kamu dah tau saye dah xde, senang kamu nak meratap kat wall saye eh?=__=!

mekasih sebab penah jadi sahabat baek saya satu ketika dulu...

-luahan hati seorang sahabat yang terluka.. T__T


0 budak mengomen: