Followers

Monday, February 27, 2012

Semester baru

Assalamualaikum..

Alhamdulillah.. Dengan izin Allah, minggu pertama semester 4 telah berjaya diharungi oleh ku..
Walaupun pening mencari kelas di kampus baru, tapi semangat untuk teruskan pelajaran masih membara untuk meningkatkan lagi pengetahuan yang kurang pada diriku..
Semoga Allah memberkati segala apa yang dilakukan oleh ku dan sahabat semua..
:)

------------------------------

Kolej Aminuddin Baki, (KAB) UPSI

Alhamdulillah..dengan izin Allah juga, aku dan sahabat dapat bersama lagi di KAB. Sem ni, Housemate dan Roommate berbeza sikit, tapi tetap enjoy sebab dieorang sporting.. ^^
Sem ni sebilik dengan Ainun. Budak ni mmg ada kimia dengan aku.. huhu..


------------------------------

Kampus Sultan Azlan Shah, UPSI

Kampus ni memang banyak menguji kesabaran. Masa pertama kali jejakkan tayar bas dalam kampus ni, kiteorang dah mula sesat..hihi..nasib baik pergi awal pagi, takda lah menonong nak pergi cari kelas. Sepatutnya kiteorang berhenti di perhentian pertama, tapi dah terlajak ke perhentian kedua.haha..kena patah balik..nasib baik jarak dia tak begitu jauh..fuhh..

------------------------------

Kampus Sultan Abdul Jalil, UPSI

Dah dekat 2 tahun, tapi kedudukan Fakulti masih tak ingat..hihi.. Pertama kali pergi kelas Geografi Malaysia. Tak tau FSK kat mana, haha, rupanya kat makmal Geografi. Mujur ada kawan nak bertanya. kelastu agak mengerikan, tapi apakan daya, kalau tak belajar, tak tau la pengetahuan baru kan??hihi


-----------------------------

Blok B 304, KAB, UPSI

Fiza, Siah, Ainun, Wani, Anis - ni lah keluarga baru aku..
:)

+Dayah -mudak kecik yang tercicir jauh ke blok C..kesian dia..takpe, sem depan kita mintak sekali yer.. :)

----------------------------



2 budak mengomen:

AreNieZa said...

aku lagi tercicir... oooo lupe kt aku yek.. okey fine.. maku nk merajok melantun-lantun.. bye3

SukaSukiSakan said...

olollloooo...ang xpenah dtang bumah kiteorng, nnt aku buat entry pasal ko plak..ehhehe..oloo comey2...