Followers

Saturday, June 15, 2013

Tamat Semester Enam

Assalamualaikum... Alhamdulillah.. Warghhh akhirnya, selesai juga jawab exam untuk semester ni...
Jadi, dengan rasminya, saya dah habis semester 6...yeaaaahhh...
Korang tak rasa macam skima ke tajuk atas tu?? hik3..

Sekarang ni sedang menghitung hari-hari terakhir duduk kat Tanjung Malim ni...
Menghabiskan sisa-sisa hari yang tinggal.... Yela, lepas ni 6 bulan tak jejak Tanjung Malim...wuuu...mesti rindu (rindu ayam Uncle Bob)..

Lepas ni nak jadi orang Nogori pulak...hehe... Alhamdulillah, pemohonan tempat berpraktikum telah diluluskan... Terima Kasih YaAllah.. Semoga Kau permudahkan urusan ku disana juga...

Erm..dikesempatan ini, saya ingin mengucapkan beberapa banyak kata untuk semua warga UPSI terutamanya dengan ucapan:


Selamat kembali daripada bercuti, adik-adik diploma...
Selamat berpraktikum, kepada kawan-kawan semester 6....
Selamat bergraduasi, untuk abang dan akak semester 8...
Selamat pulang kerumah buat semua yang tidak disebutkan diatas..
hehehe...


Yeahhh......16hb ni balik kampung halaman...so sekarang ni..moh la kite mengemas ape yang patut... Umah xabis kemas lagi ni... Adoii.... Jum2...

Assalamualaikum...

2 budak mengomen: