Followers

Thursday, December 23, 2010

saya gay, saya ok

Pada satu petang tuh, sayer sedang OTW ke dapur, tetibe, tedengar beberapa suara di dalam yang sepertinya sedang bergaduh. ddengan tidak semena-mena, saya terus membelok ke kiri dan memasuki bilik tersebut…

OMG….

Sepertinya pergaduhan antara CJ7 dan kura-kura milik Zhana Violet…Aku sempat meng’capture’ gambar-gambar meraka dan menuli sedikit pergaduhan mereka…

Aku sempat mendengar sikit je coz masa tu dieorang dah lame gadoh..

CJ7: Weih TOtey, ko ingat ko macho sangat la ek???

Totey: memang aku macho, ko pe hal hah nak sebok-sebok pasal aku..?? aku tau la ko jeles pasal ko tu tak hensem langsong, dah la pendek, ade hati nak duduk atas katil gak..

CJ7 : weih, sependek2 aku, aku ade tuan… bukan macam ko, merempat…. Balik la ko kat tuan ko si Zhana Violet tuh!!.. menyampah aku tengok muke ko kat sini..

Totey: Tuan-Tuan ko jangan sebut ek..!! pantang nenek moyang tuan aku ko sebut nama dia..

CJ7: abis tu aku nak sebut pe lagi?? Bongok betol la ko ni..!!

Totey: Arghhhh…ape hak ko nak masuk campor urusan aku??? Diam-diam la ko si pendek…

CJ7 : *#$&@* betol la ko ni totey..ko mmg nak kena ngan aku..!! *hiahhhhh*

Totey: Aku elak..hahh..aku elak…. *piappp*…wahahha…padan muke engkau si pendek, ade hati nak lawan ngan aku…*hiahhh..hiahhh*

Tetibe…..aku melihat kelibat doremon….

Doremon: Wait…wait….Ape gadoh-gadoh ni…Korang ni macam giant ngan sinyu la..

Totey: Ahhh…ni seko lagi budak pendek…sebok je la ko ni doremon!

CJ7: Dora….help me!!!!

Doremon: Iye2 saya tolong…. *cermin mata ajaib*… cermin mata ni boleh membuatkan seseorang tu jadi baik dan lupe aktiviti jahat mereka… * sambil memasang cermin mata itu pada Totey*

Totey: Eh….eh…kenape saya duduk atas awak ye CJ???

CJ7: Awak perkosa saye…waaa…saye xrela wak..xrela….

Doremon: erk?????

Totey: Eh….betol ke CJ???

Doremon: Erk??? Kita semuakan jantan….

Cj7 : Saya Gay, Saya Ok…

Totey,Doremon dan Cj7 pon bergambar sebagai kenang-kenangan…

Sekian…….

*lampiran

Totey menghimpit CJ7

Doremon datang

Pakai sepek ajaib

Gambar kenang-kenangan...

0 budak mengomen: