Followers

Monday, December 6, 2010

tag yang tertangguh..

Salam 'alaik..:)
wahhhh...
seronoknyer la...
dah ader kat umah..
ekekek

so, boleh la saya jawab soalan-soalan yang ditag oleh Cik Fa kite..
dah lama dah dia bagi..
tapi xde mase agi nak buat..hihi

cowi fa...

soalan dia agak xtrim r...
hihihi

1. apa yang paling penting dalam hidup korang?
- Haruslah diri sendiri...
sbb kalo dapat kekuatan drpd diri sendiri, barulah kita dapat tlg org lain..:)

2. benda terakhir yang korang beli dengan duit korang sendiri?
- cokelat cadbury...hihi..yg rm8.00 dapat free yang kicik..hihi

3. adakah korang bercinta sekarang?
- Haruslah...:) bercinta dgan Allah, cintakan ibubapa,kluarga, dan juga.......KAMO..

4. berapa lama korang akan mencintai seseorang?
- Selagi ada waktu...selagi ada rindu..ekekke...
Haruslah hingga ke akhir hayat saya..:)
InsyaAllah kalo hati ini xberubah...
Tapi org kata hati manusia cepat berubah....erm..betul ke??

5. di mana korang akan jumpa kekasih korang?
- dalam mimpi pon boleyh..:)

6. novel/ buku/ majalah terakhir yang korang beli?
- hurm..buku ek??? rasenya buku Hijab Sang Pencinta..

7. apakah nama penuh korang?
- Haruske bagi tau??hiih... korangkan dah kenal saye..:)

8. antara mak dan ayah korang, yang mana korang lagi mesra?
- Haruslah BOTH.:)

9. namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang?
- Kalo bole, semua saya nak jumpa..:)

10. namakan tempat yang korang betul-betul nak pergi?
- SEKOLAH...saye nak mengajar kat sekolah..betol2 nak pegi..:)

11. pilih salah satu.. peluk atau cium?
- BOTH..hahha...ape punye soalan la..hihi

12. 5 lagu yang paling bermakna dalam hidup korang?
- Maher Zain - Semua lagu2 dia.haha
- Dadali - Disaat aku Mencintaimu.
- Hafiz - Andai Aku Disisimu.
- Amar - Amani.
- Vagetos - Penyesalan.

13. beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang..
- name dia fa.
- budak chantek.
- ade anak sedare name Faez.

14. 5 benda yang korang sayang sgt dalam hidup korang?
- Bibah..(tp dah xder.. :( )
- Junior.
- Miss.Silver
- Mr.Blacky
- Pendrive...(hahah)

15. bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?
- 030890
- taun lepas??? hihii..pizza kut..uni blanjer..hihii

16. 5 blogger / followers yang korang nak tag..
- ayuni chomot
- farah nabila
- zhana violet
- Sh.Liyana
- bloggers

MyEm0.Com

hihi..:)
Babaii...
muacxxxxxx...

3 budak mengomen:

shana said...

sy xdop ke

sukasukisakan said...

la....kamo tu anda la..hiihi

:: aiko farahshahida :: said...

ampeh kamo..
soklan x mncbr ye..
daku pown.. xtaw knp soklan di wujudkan..
sbb daku pun di tag2 oleh mereka..
bhahaha