Followers

Sabtu, 2 April 2011

Sukasukisakan kembali

Salam A'laik..

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani..


Ramai yang bertanyakan saya mengenai blog ini. Adakah masih 'bernyawa" lagi??..
Kataku kepada mereka, Ya, tapi admin mempunyai bnyak kekangan untuk menulis blog.. Bukan sudah tidak berminat, tetapi kekangan masa yang membuatkan admin tidak mempunyai masa untuk ber'blog'.

Erm... maaf kepada sesiapa yang sering bertanyakan mengenai blog ni. Mungkin bagi sesetengah pembaca beranggapan blog ini memberikan banyak input kepada mereka, ada juga sesetengah yang mengatakan bahawa blog ni tidak membawa kepada apa-apa kesan. Ingin saya mencelah bahawa, saya menulis blog ini atas dasar 'suka-suka' dan ingin berkongsikan cerita kepada kwan2 yang lain. Dan saya rasa, saya tidak pernah memaksa sesiapa untuk membaca blog saya kerana saya tahu blog saya tidak mempunyai apa2 cerita yang menarik melainkan mengenai diri saya sendiri..


Baiklah, mungkin selepas ini bakal menyusul entry2 baru daripada saya. Memang banyak benda yang nak saya ceritakan semenjak sukasukisakan berehat.. :)

wasalam...

0 budak mengomen: