Followers

Tuesday, August 23, 2011

Khas untuk Bulanku sayang


Mengapa cinta kita,
selalu saja di duga,
bagai ada tak merestu,
kita berdua bersatu.
Atau mungkin kau dan aku,
ditakdir untuk berpisah.........
______________________________________

Assalamualaikum....
Lama rasenya xberbelog...
banyak kejadian yang berlaku baru2 ni,
tapi xde kesempatan nak menulis..


Baru ni,
21hb,
Bulan (webit) dah mati...
sayu gila rase,
sempat hidup xsampai 2bulan.
beliau menderita kerana mengalami buasir(kot)
dah la ekor dia xde, bontot die lak terkeluar.
kesian Bulan.


Maaf ye bulan,
kat Dungun ni xde klinik haiwan.
so, aku xdapat nak pulihkan ko Bulan..
T___T
sayang gile kat Bulan....


Masih teringat beliau berlari2 dalam rumah bersama2 si Awan.
terangkat-angkat bontot si Bulan menahan geli akibat terpijak kapet..
uhuu...comel sangat...

Mata Bulan sangat cantik...
mcm bulan yang sedang mengambang..
uhuuu...Bulan.......

Bulan, kenape ko pegi dulu Bulan???
Aku windu ko Bulan..
T___T

Saat ko pergi,
ko mampu lagi tersenyum..
Dan ada sedikit air berlinang di mata ko..
T___T
Bulan...Aku sayang ko...




Bulan....
Andai dapat ku undur masa,
Akan kuberikan penjagaan yang terbaik untuk ko...





Kenangan bersama Bulan xkan ku lupakan...
Sayang Bulan sangat-sangat...


4 budak mengomen:

Anonymous said...

Setiap yAnG hIduP aKan Pergi juA...SudH jd LumRaH hIduP... cUmA x Thu whEn? n WhEre? s0 tRima lah PmergiannYa dGn RedHa...

sukasukisakan said...

T__T
thanx Anon..
Mana xsedeyh dah sebulan lebih bersama dia..
T__T

AreNieZa said...

kite pon syg bulan

sukasukisakan said...

Bulan sayang sume..huhuhu