Followers

Saturday, December 24, 2011

santai isu Adam Adli

Assalamualaikum....

pagi tadi baca la komen2 dan berita tentang Adam Adli,
tetibe terbaca satu komen nih yang membuatkan aku nak tegelak je..hahah

komen ni mmg terbaek la bagi aku..
disebabkan ramai yang suh Mahasiswa ni tumpukan pelajaran dan jangan berpolitik, so sorang bro ni sentap mereka2 yang cakap mcm ni..huhuuh..terbaek la...

antaranya:


Tumpukan pada pelajaran:

xboleh bersukan,xboleh g KL, xbleh g pasar mlm, xbleh g jln2, xbleh g tgk wayang, xboleh main bowling, xbleh main fb, xbleh g KFC,xbleh shopping, xbleh main futsal, xbleh tgk teater,xbleh join program,xbleh bersosial, xbleh lepak2..apa pun xboleh..
alasan:tumpukan pada pelajaran dulu...hehehhe


Jangan terlibat dengan politik:

jangan baca surat khabar, jangan tgk tv, jangan kenal menteri, jangan dftar SPR, jangan mengundi..pendek kata sume yang ada kaitan dengan politik, sila jauhkan diri..hehehhe

1 budak mengomen:

aiko farahshahida said...

kalau tanak kasi student ni terlibat dlm hal2 mcm ni, jgn benarkan mereka yg umo 21 tahun dan keatas ( masih belajar) untuk daftar mengundi. dan mereka tiba2 masuk study balik, dan dah daftar, batalkan data2 pndaftaran tu. jgn kasi mngundi. barulah diorg ni tak amik port pasal mengundi.

tapi... lepas habis study.. sah lah tak tahu ape2 pasal negara. he he he