Followers

Sunday, February 10, 2013

Selamat Tinggal KAWAN..





Rest In Peace, Taro...

Semalam, 9.02.2013 Taro telah kembali kepada Sang Pencipta buat selamanya..


Dah setahun lebih Taro hidup dengan keluarga ni...

Kau tau Taro, ramai sayang kau Taro... Kalau abg Amir tau kau mati, mesti dia sedih sebab die pon sayang kat kau Taro.. Ingat tak, dia penah jaga kau dulu masa aku balik kampung... Ingat tak Taro?? :')


Baru tgahari semalam duk tengok kau main cak2 dalam umah kau, tido terlentang kat gelongsor kau..
dah banyak kali taro buat mcm tu semalam...



Setiap kali lalu kat umah dia WAJIB panggil nama dia...
Tetibe, kul 3ptg semalam, panggil nama dia, dia langsong xbergerak..dah terbaring kat tepi gelongsor dia... :'(

Teringat masa kau tersepit kat tingkap rumah kau, Taro... Lawak sangat masa tu :')... Kau menjerit mintak tolong..
Last sekali, ibu yang tolong tarik badan kau.. Haha.. Gemoknye kau masa tu taro.. :')

Kau pun suka tido telentang kan??? kaki2 kau sua kat atas... Bila kene kejut, baru kau bangun, mankat2 dinding rumah kau... Rindu sume tu Taro.. :'(

Kau suka coklat kan Taro. Aritu, Abang Amir bagi sepeket coklat dengan Koko Crunch untuk kau...
Tapi kau makan xsampai separuh, sebab aku yang tolong habiskan untuk kau.. :') Sorry taro...

Rindu nak suruh kau jilat jari aku lagi Taro.. :( 
Rindu nak tengok kau makan biskut Cheese,
Rindu nak tengok kau gelojoh makan kuaci depan aku Taro...
Rindu dengar kau menjerit sebab tak boleh bangun Taro,
Rindu nak Tengok aksi kau taro..
dan aku rindu kat kau Taro.. 
:(




Setiap kali lalu kawasan sangkar kau, mesti aku ingat kau ada lagi.. :(
Mesti aku akan pandang sangkar kau Taro...


Kau tau Taro?
Masa aku tulis entry ni, aku nanges tau.. :(
Aku teringat suma aksi2 kau...
Siyes taro... Aku sayang kau...




:(
Tenang kau kat sana Taro..

2 budak mengomen:

nurul izzatty said...

Taro...isk3..bye2 Taro......

SukaSukiSakan said...

:'( bye2 kak izzat..