Followers

Jumaat, 15 Februari 2013

Salam Sayang Buatmu, Sahabat




Sahabat,
Sudah banyak perkara yang kita bina bersama,
Sudah banyak kenangan yang kita cipta semalam.

tapi mengapa sahabat?
Kau tinggalkanku tanpa khabar berita?
Membawa diri tanpa memikirkan tentang perasaanku?

Terlalu cepat masa berlalu,
Ingin aku kembali seperti dulu,
Bersama kamu sahabatku..

Ingin sekali aku membina kenangan baru bersama memori kisah lama kita,
kerana aku tidak mahu melupakan kenangan lama kita.


Ingatkah kau wahai sahabat?
Diwaktu aku kesusahan, engkaulah penyelamat,
Membimbing aku kearah selamat.
Dengan penuh rasa hormat.

Bukan ku pinta jauh darimu,
Bukan ku harap kau jauh dariku,
Tapi sahabat, sudah takdirku berada disini,
Jangan menjauh wahai sahabat.

Didalam doa, pohon selamat,
Moga ukhwah kembali tererat,
Bersama ingatan yang masih hangat,
Salam sayang buatmu,
Wahai sahabat..




With love: AizaAkmal Zulkifli


0 budak mengomen: