Followers

Sabtu, 15 Januari 2011

demam oh demam..





Salam alaik…

Atchum….

Wahhh…sekarang ni, nampaknya, jangkitan seleseme kian merebak la…Huhu…sedis betol la, sebab aku salah sorang daripada mangsanya..Ngeh3…Den domam 3-4 ari lepas,,,Bejangkit punye pasal la..hihi…

Tak pepasal, disebabkan terlalu sakit tekak,Terpaksa pegi pusat kesihatan untuk mintak ubat…Ambe ni jenis penakut sikit nak jumpe ngan doc..hoho…Sebab, kalo aku nak chek penyakit lain, tetibe dia cakap kita ade penyakit lain..Ades…xke susah tu??haha…

So bile aku dapat nombo giliran, terpaksa menunggu sampai stengah jam..Kenape ek??Haha…haruslah sbb org ramai yang dating pusat kesihatan tu..oho..upe2nyer,Ramai gile yg batok2, selsema, demam..hahah…

Setibanya dalam bilik doc,Dia tnya aku sakit pe, so aku cakap la sakit tekak, selesema, batok…Pas tu dia pon chek la tekanan darah aku,Tetibe, doc tu cakap… “Cikgu tak cukup tido ke??”Aku pon jawab, “lebeyh kuwang la”.. Doc tu cakap lagi, darah cikgu tinggi ni, kena exercise lebih..Wahahahah….nak pengsan dibuatnyer..huhuu…

Macam ne la boleh dapat darah tinggi tuh..hihi..Mungkin si buaye suke buat aku naik darah kut..hahakz..[kidding]

So, disebabkan menelan ubat, so xdapat la nak update belog…Huhuu…ni baru ade kesempatan nak menaip..hihii…

DAN...

wujudlah entry saya yang terbaru..heheh..bnyak lagi nak cerita ni, tapi tunggu dulu r....

Pstt…: kwan2 nak tau, saye makan sebijik je ubat tu, pas tu xmakan dah..hahahkz…sebab pe ye??? Sebab say erase saye dah baik, tu la xmo dah makan ubat..ngeh3…


0 budak mengomen: